Nieuw zendingsboek:

Missions by the Book

How to Find and Evangelize Lost People of Every Culture on Every Continent

Vertaling: Kees Moerman

‘Op 30 april 1975 vluchtte ik per helikopter uit Vietnam, vanaf het dak van de Amerikaanse ambassade. Enkele uren later viel het land waar ik geboren en getogen ben, en waar ik als zendeling had gediend, in de handen van de communisten.’

Foto: een helikopter pikt vluchtelingen op vanaf het dak van de Amerikaanse ambassade in Saigon, Vietnam (1975)

Tom Stebbins (overleden 2018), voormalig zendeling in Vietnam

Sponsors gevraagd!

"Hoe komt het dat het steeds meer moeite kost om zendingswerkers te vinden?"

Dat is de verzuchting van veel zendingsorganisaties. Wij van stichting Philippus willen graag een nieuw zendingsboek op de markt brengen, als inspiratiebron voor een nieuwe generatie zendelingen. "Wie zoekt die wint" is het levensverhaal van de Amerikaanse Vietnamzendeling Tom Stebbins.

Uit het voorwoord (van ds. Marten Visser):

"Soms lees je zendingsverhalen, soms lees je boeken over zendingstheorie. Met dit bijzondere boek heb je allebei in handen!Tom Stebbins is geboren in Vietnam, en werd er zendeling tot de tijd dat de communisten de macht overnamen. In dit boek lees je wat hij belangrijk vindt, wat hij heeft meegemaakt, en wat hij heeft geleerd. Het boek is al bijna dertig jaar geleden geschreven, maar bij het lezen werd het me duidelijk waarom het soms goed is om boeken die wat ouder zijn te vertalen. Ik realiseerde me opeens dat wat niet meer actueel is, soms weer actueel zou moeten worden."

Benieuwd naar de inhoud?
Download hieronder alvast voorwoord, inleiding en Hoofdstuk 1:

Wiezoektdiewint Proef Pdf
PDF – 4,0 MB 29 downloads

Zou je dit boek willen aanschaffen? Laat hieronder een reactie achter!

Wil je de uitgave van dit boek sponsoren? Neem dan contact met ons op!

Reactie plaatsen

Er zijn geen reacties geplaatst.