Philippus breidt werk in Peru uit

Persbericht RD, 11 februari 2022

Stichting Philippus ook actief in Burkina Faso en India

Persbericht RD, 30 september 2020

Ben Ketting interviewt voorzitter Kees Moerman

Groot Nieuws Radio, 2 mei 2020

Blok 1 van het interview:

Blok 2 van het interview:

Echtpaar Figueroa uitgezonden

RD, 25 november 2019

Interview met Walter Figueroa

Bron: CIP.nl, 22 november 2019

"Nachtelijk concert in Bovenkerk voor stichting Philippus"

Artikel Nachtconcert
PDF – 158,7 KB 767 downloads

Project De Open Poort Curaçao onder vleugels van Philippus

RD, 2 mei 2019

LELYSTAD (RD). De stichting Philippus heeft het project De Open Poort op Curaçao overgenomen. Daartoe is door beide partijen een overeenkomst getekend, meldt de stichting woensdag. De Open Poort ontplooit activiteiten als huiswerkbegeleiding, tienerbijeenkomsten en hulp aan tienermoeders in de wijk Soto. „De visie en missie van De Open Poort sluiten nauw aan bij de onze. Daarom nemen we het project graag onder onze koepel”, aldus bestuursvoorzitter Kees Moerman. De Open Poort wordt geleid door een Nederlands echtpaar.

LELYSTAD. Stichting Philippus breidt met ingang van 1 januari 2019 haar werkterrein uit naar Peru.
De stichting gaat daartoe een samenwerkingsverband aan met het project Andes Mission Peru nabij de stad Cusco. Het Nederlands-Peruaanse echtpaar Yojan en Karina Boza-Stijnen verricht daar evangelisatie- en hulpverleningswerk onder de Inca-bevolking.
Philippus werd afgelopen mei opgericht en stelt zich ten doel het Evangelie via onderwijs wereldwijd te verbreiden. Peru is het vierde werkterrein van de stichting, na Bangladesh, Zuid-Afrika en Indonesië.

Reactie plaatsen

Er zijn geen reacties geplaatst.